nrtn1234 Merhaba herkese, biz osmanyiede yaşıyoruz sıcaklar 36 dereceyi buluyor hissedilen sıcaklık 41 oluyor bazen, ne giydireceğimi şaşırıyorum daha 12 günlük bebeğim, klima açsam hasta eder mi diye korkuyorum, tecrübeli annelerden tavsiye bekliyorum
Esraelzan nrtn1234 benim ki de 13 günlük Mersin de yasıyorum daha sıcak geceleri 24 de klimayı çalıştır heryeri acıyoruz normal oda sıcaklığını oluyor gündüz kuzum yanıyor ama yatak odası esiyor oruya yaptırıp üstüne müslin bez örtüyorum sadece ama uzun kollu zıbın ve çoraplı alt giydiriyorum eldiven veya bere takmıyorum zaten kuzum hafiften isilik başlangıcı oldu yanı anlayacağın daha kan 40 ki çıkana kadar cok inçe giydirme
Sarisin nrtn1234 klima açıyosanız ince tek kat giydirin klima vurmayan yere yatırın açmicak olduğunuz zamanlarda da tek zıbın yeterli olur. Osmaniyeliyim şu an mersinde yaşıyorum ama bilirim oranın beter sıcaklarını 🔥 🤦♀️
nrtn1234 Esraelzan annem de devamlı giydir giydir diyor 40 çıkana kadar ama ben yandıkça bebek de yanıyor gibi geldiğinden tek zıbınla yatırıyorum geceleri. Ama sürekli aklımda acaba üşüyor mu ya da çok terliyor mu diye. Dediğin gibi bizde de boyun altı falan isilik oldu hafiften:(
Deletedmom0038 Ben Cizre’de yaşıyorum şuan. 50 derece oluyor. Klima 25-26derecede çalışıyor çok soğudukça ev havalandırıyorum onun haricinde beşik klimaya çok uzak ona hava gelmeyecek şekilde. Klimasız asla uyumuyor kızım.
nrtn1234 Deletedmom0038 50 de fenaymış ya Allah kolaylık versin bebişlerimize.. klimayla uyumak da bizi bile üşütüyor bebekleri çok etkilemez mi? Gündüz ben de açıyorum mecburen ama
Deletedmom0038 nrtn1234 buranın sıcağına klima dayanmıyor şuan İnan’ın sıcaklığı kırmak için 17 derecede çalıştırıyorum kızımda kısa kollu tek zıbın var üstünde ince penye battaniye var. Kızıma kalsa onu da üstünde istemiyor. Sıcak olduğunda terliyor direkt uyanıyor benim kızım artık klima istiyor o denli çok teşekkür ederim rabbim hepimizin yardımcısı olsun. Bizde bu çölden kurtulalım inşallah tez zamanda. 🙏🏻
nrtn1234 Sarisin yenidoğan diye insan korkuyor işte, etrafta hep kendin gibi düşünme bebek üşür diyen insanlar olduğu için🙄
Sarisin nrtn1234 eskiler çok bastırıyomuş bebeği o yüzden her türlü üşüyor onlara kalırsak. Bi de bebeği nasıl alıştırsanız öyle gider çok sıcağa alışan bebek daha sık hasta oluyo. Ben ağustosta doğum yaptım sadece zıbın giydiriyodum yatarken klima açtığım için pijama giydiriyodum uzun ve hiç hasta olmadı çok şükür