Nilkiz merhabalar canım bossan hastanesinde Mesut Garipardıç çok iyi biz çok memnunuz çocuk hemotolojisi diye geçiyor ama çocuk hastalıklarına bakıyor çok detaylı muayene ediyor benim oğlum 15 aylık ve çok hastalanırdı kaç doktora gittiysem hep antibiyotik verdiler mesut hocaya gittik çok detaylı baktı tüm kan değerlerine baktırdı ve ıgA eksikliği çıktı kanında sık sık hastalanması bu sebeptenmiş ve geniz etinden şüphelendi öyle de çıktı ayrıca ilaç karşıtı bir doktor gerek görmedikçe asla vermez önceliği doğal yollardan iyileştirmek