Smyygz resmen bizi anlatmışsın cnm ya diş dönemindeyiz doğduklarından beri mustela kullandık hiç pişik olmadı 6 aydır maşallah derken bu hafta pişik başladı böyle sivilce sivilce minik kızarıklıklar var . Sudocrem aldım dünden beri her bezde sürüyorum ama tam bir fark göremedim. Mustela da pişiği yalnızca önlüyormuş geçirmiyor. Bakalım sudocremi biraz daha kullanayım belki fayda eder.