Seatib Merhaba arkadaşlar.Eylül başı gibi gitmeyi düşünüyoruz da Antalya civarı memnun kaldığınız çok pahalı olmayan otelleri yazabilir misiniz her şey dahil olanları.
Taze1mom Seatib karmir otele gitmiştim Kemer’de çok memnun kaldık bir de bütçe Çar ise kesinlikle ic hotel e gidin 👍
Yagmur46 Seatib Biz geçen sene my sea otelde kalmıştık bir hafta. Yorumlar çok kötüydü ama bi cesaret gittik,ve inanılmaz memnun kaldık. Personeller gayet güler yüzlü ilgiliydi. Plaj kum çakıl karışık. Denize 1,1 buçuk dk . Biz çok beğenmistik
Seatib Yagmur46 yorumlar çok yanıltıyor insanı bir kalıyorum çok beğenmişler bir bakıyorum yerden yere vuruyorlar. Herkesin beklentisi farklı olduğu için yorumlar da değişken olabiliyor
Yagmur46 Seatib aynen öyle canım. Ama şey de var 4 yıldızlı otel e gidip delux hizmeti bekliyorlar,o da yorumlara yansıyor 😏
Tosbiginannesiii Quatro family club &dem otel kesinlikle her anlamda memnun kalacaksiniz özellikle yemekleri enfes ötesi enfes umarim bu sene fiyati yukselmezde yine gideriz diye dua ediyorum🙏❤
Seatib Tosbiginannesiii fiyatlar baya artmış. Siz erken mi rezervasyon yapıyorsunuz yoksa gitmeye yakın mı
Seatib Tosbiginannesiii biz erken yapalım dedik ama fiyatlar almış başını. Sezonda daha yüksek olur belki