Mom52115 Theanaaa parmak silikon kaşıyıcılardan alıp işaret parmağıma takarak masaj yapıyorum. 6.ayda tetagil kullanmayı düşünüyorum
Pinar2525 Theanaaa Benim bebegiminde dişleri çok kaşınıyor herşeyi ağzına atmak istiyor ne yapacağımı şaşırdım ağlaması da başladı
Cansu4401 Theanaaa benim kızımda 3 aylık canım dış baslangici var elleri hep ağzında bende burda beklim
deniz-95 Mom52115 kıııız deme öyle demeee benimkide aynı. Ben ellerini keşfediyor diye düşünüyodum ne dişi 😔😔😔
Theanaaa Mom52115 parmak silikon kasiyici aldim ucu fırça gibi olan onu diyosun uz degil mi dışı cikincada fircalaniyomus onada arkadaşım yapma damagina zarar verir falan dedi jeller kimyasal dolu kullanmak istemiyorumda 😑
Theanaaa Cansu4401 benimkide oyle eller agzinda ikisini sokmaya çalışıyor Felaket yani dis kaşıyıcısi var misir şeklinde ince onu sogutup veriyorun kesmiyo ellerimi iyice yıkayıp isirtiyorum ama huysuzlugu basladi melek gibi cocugumun
Busemehmetbora Theanaaa sımdıden yaparmı huzursuzluk benım bebegımdede basladı sebebı buymus o zaman..
Mom52115 Theanaaa doktoru önermişti bize de, steril tuttuktan sonra ağzına soktuğu nesnelerden ne farkı varmış 😅
Cansu4401 Theanaaa o dediğin yazın olur şuan hava soğuk ve çocuklar hemen hastalığı kapiyolar kızımı aydan beri duzelmedi hala ama gene sen yaparsan canım
Busemehmetbora Selam bugun dr kontrolumu vardı bebegım 3. Ayında dıs için jel verdı . Bızde onceden dıs kasıyıcı almıstık onu tutuyorum elınde tam kavrayamıyor cunku yedı bıtırdı ellerını.
Theanaaa Busemehmetbora yapiyor herhalde yoksa bi sorunu yoktu eller deki gibi ağzında salyasi basladi