FKET kalabalık sayılırmı bilmem ama hergün annemi babamı kayınvalidemi amcayı görüyor yani birebir evde sürekli yanlız değiliz yada ben alıp dışarı cıkartıyorum sokaklarda geziyoruz.. her haftasonu biryerlere dışarı cıkartıyorum mutlaka hava sogukta olsa