2 ay 20 günlük , çalışmaya başladım biborun- meme olarak devam ettik ama günde 1-2 defa biborunu kullandık ki ilk başta onda bu şekilde ağlamaya kabul etmemeye başladı , az evvel de aç olmasian rağmen göğüsüm de yaptı aynısını ellerini emiyor açlıktan ama memeyi almadı çok uğraştım en sonunda başardım ama gene huysuz gene huzursuz doymadan bıraktı memeyi tekrar gene almadı şuan denemek için aç mı değil mi diye biborundan vericem sagdigim sütten