mervedmr biz bugün 4 gündeyiz. 9 aylık oğlum.3 gün önce burun tıkanıklığı ve düşmeyen ateşi vardı, doktor geniz akıntısı dedi ilaç verip yollamıştı sonra ki gece yine aynı 38 39dan düşmedi ateşi, havlarmış gibi çıkıyordu sesi, öksürük, hapşırık, burun ve göz akıntısı vardı. Yine gittik serum taktılar test falan yaptılar bizde pozitif olduğunu öğrendik. Serum biraz iyi gelmişti ama burnu çok tıkalı, hiçbir şey yemek istemiyor sürekli ağlıyor ama şükür düne göre daha iyiydi bugün