Selam anneler
kızım eylülde 4yasında olacak 4yasta krese vermesek birseyden eksik kalır mı bu kadar erkenden okul hayatı baslasın istemiyorum zaten bir ömür okul hep hayatının bir kösesinde olacak sizler ne düsünüyorsunuz aslında birde 9aylık bebegim var ama kızıma hic kıyamıyorum kendi istegiyle fazlasıyla hevesli oldugundan birkac ay önce cok kısa bir süre kres denememiz olmustu sonra hevesi kactı sevemedimsürekli aglayınca göndermeme kararı aldım sizce ne yapılmalı