Oldugugibibiri normalde her emzirmeden sonra bile sağılması iyi olur. Süt çıkmasa bile sağmak lazom çünkü bu beyine süt bitti ama emen var bir sonrakinde daha fazla üret mesajı veriyor. Ayrıca evet 1,5 aylık bebeğim var. Tek meme emdiğinde değil de uzun saatler emmemişse emdikten sonra sağım yapıyorum. Her emmeden sonra yapmam lazım ama üşeniyorum