Bebeğim 3.5 aylık gece uykusuna rutin yapıp 20.30 yatırırım ama istisnasız 1 saat sonra geri uyanıyor başlarda açlık zannediyordum ama hergün hergün de açlık olmaz iyi emsede yapıyor nedeni ne olabilir nasıl vazgeciricem bu alışkanlığından lütfen cevaplarsanız sevinirim