Merhabalar
Bebem 3 ay 24 gunluk saat kaç oldu hala uyutamadık çığlık çığlığa ortalığı yıkıyor uyumamak İcin resmen,,
Normalde coktan uyumustu, hatta bugün dısarı cıktık gayet keyifliydi gündüz uykularını da uyudu iyiydi,, bebek arabasında hava gunesli dolastık hava değisimi iyi gelir rahatlar gece de uyur diye düsündüm ama bir cumartesi gecemiz daha uyuyamama durumları napsam neetsem yaa cok yoruldum valla uyumuyo ya