Nghnnnn Dilekuyar bebek saglikliysa ayda 600 yada 700gram almasını hekimler normal kabul ediyor. Bebeğiniz saglikliysa kiloyu hiç takmayin bence. Sadece anne sütü mü aliyor
aselminatp Dilekuyar benim bebeğimde 3 aylık 5.200 dü bence aralarında pek fark yok gibi bence pek takılmayın her bebek kendine özeldir 🤍
Yaduuu Dilekuyar 3 aylık bebeğim. Kilo alımı gayet iyi bebeğinizin. Kiloya çok takılmamak lazım her bebek kendine özel 😍
Mom52115 Her bebeğin gelişimi beslenme şeklinden genetiğine kadar etkileyen faktörle farklıdır. 3520 gram doğdu bebeğim 7800 gr sadece anne sütü. Babasının bebekliği gibi kendime bağlamıyorum bu durumu 😅
Mihrimahim16 Benim kızımda 3 ay 23 günlük 15 gün önce 5.500 dü kilo almıyor Anne sütü + Mama besleniyor bide ….
Cansu4401 Dilekuyar bana biraz az gibi geldim canım doğum kilosuna göre sadece emzriyomusun doktora ne dedi peki sağlıklı olması en önemlisi tabikide takma
Karanimo1 Dilekuyar Benim oğlum 3550 doğdu 3 aylık kontrolünde 5240 gr çıktı. Doktor sağlıklı dedi kilosuda iyi ama tabi biraz daha alsa fena olmaz. Sadece anne sütü veriyorym