uzlet Arkadaşlar kızım damaklı tutmuyor yeni emzik alacağım sizce bibs mi frigg mi alayım hangisi daha uzun süreli kullanılır ve hangisi daha kaliteli her ikisini de kullanan varmı
aselminatp uzlet frigg kullanıyorum 2 ay gidiyor bi tanesi gayette memnunum kızım için almıştım ben 0-6 ay 3 adet değişe değişe kullanıyoruz şuan 4 aylık 6 ayı tamamlayınca 6-18 olanından alcam
havana1 uzlet Bibsin ucu kauçuk değilde silikon olan emzikleri var bildiğim kadarıyla.Onlardan alırsan sürekli değiştirmene gerek kalmayabilir.
Nehir7778 Benim kızım bibs kullanıyor 4-6 hafta da bir değiştiriyorum gerçekten ucu büyüyor ve rahatsız ediyor kızımı.bence hangisinin fiyatı uygunsa onu alın.frigg bilmiyorum ben
Nehir7778 uzlet ben doğduğu ilk günden beri veriyorum büyük gelmedi açıkçası.beş tane emzik denedim sadece bibs aldı kızımda
aselminatp uzlet gelmez gelmez kızım 4 aylık şuan hala 0-6 kullanıyor bence boyutu gayet ideal o emdikçe büyütecek zaten ve bibs kadar hızlı büyümüyor
Simay0 uzlet 2 tane bibs 2 tane frigg var değişik değişik kullanıyoruz ikiside aynı formda görüntü olarak hangisini beğeniyorsanız onu alın bence