Esraogey Devlet hastanesinde tahlilleri yaptırıp ona verirsenz inceliyormus. Benm daha tahlillik bir durumum olmadı. Aslında suana kadar devlette Nadir bey e gidiyordk cok memnundum ama o bırakmış o yzden Mehmet beye gittim son sefer. Bana da arkadasım tavsiye etti onu. O baştan beri ona gidiyor ve cok memnun