melasya 1 yaşa kadar zor bindi benim iki çocuğum da. 2 yaşa kadar arabada tuttuk yine de, uyku saatinde dışarıda olursak bebek arabasında uyutabilmek için. Ama 2 yaştan sonra bebek arabasında da hiç uyumadı. Boşa o kadar para verdim. Şok oluyorum neredeyse okul yaşına gelmiş çocukları bebek arabasında görünce, neden yürümek istemiyor, benimkiler neden bu kadar yürüme meraklısı hiç bilemedim