Gündüz her şey çok normal oluyor bir şekilde oyalanıyor ama aksam uykusuna 4.30 gibi uyuyor 6 da kalkıyor. Uyandıktan sonra hiç memnun olmuyor hic mutlu olmuyor sürekli mızır mızır ediyor. Oyun kucak altını açmak hic bir işe yaramıyor. 6 aylık olacağız 3 gün sonra. Acaba atak mı ? Sizinde bebeğiniz böyle bir şey yaşadı mı? Lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız 💐🙏