Oğlum 2.5 yaşında. Salı günü emzirmeyi zor da olsa bıraktık. Bugün öğleden sonra tam 9 kez kaka yaptı,, ishal şeklinde değil aslında bir iki bezinde hafif mukus vardı, sonrakilerde o da yoktu. Bir de öğlen arada karnım ağrıyor anne dedi, sanırım kramp giriyordu kuzuma :( bu durumu yaşayan var mı sütü bıraktığımız için olabilir mi?