Rizeli53 AfraZ 😄😄😄 içecek suyum yicek ekmeğim varsa orda eğer yazın gelmeyi düşünüyorum inşALLAHHHH geçen sene doğumdan ötürü gelmemiştim 😭 gözümde tütüyor
gezentianne Rizeli53 Bircicekkiz Bunun için abone olurken dilekçe verilmesi gerekşyormus gece tarifesi istiyorm diye
marbling10 Deletedmom789 VelardaEdiz Deletedmom6262 ecemm-6161 ErvaMuhammedAli16 Rizeli53 birtutamsac Bircicekkiz Rizeli53 Kelebeklerdeniz23 bu sizin tarife anlaşmanıza göre değişir. 3 zamanlı tarifeye sahip değilseniz bu yazdığınızın hiçbir mantığı olmaz boş yere uğraşmış olursunuz. Deniz4590
VelardaEdiz Rizeli53 e bende çamaşırdı bulaşıktı aklam kurarım işten sebep süpürge desen haftasonundan haftasonuna 330 geldi 100₺ aşım yazıyor evde yokuz yani zaten neyin aşımı😅
Deletedmom789 Rizeli53 iyi de bu ezelden beri böyleydi. Akşam 10′dan sonra daha ucuz diye babannem çamaşır makinesini yatacağı vakit çalıştırırdı ben çocukken bile. İnsanlarımız böyle şeyleri nasıl anca paylaşılırsa öğreniyor hayret ediyorum
Kelebeklerdeniz23 Rizeli53 Benim de bildiğim ketıl ve çaycılar acayip çok yakıyormuş. Suyu çaydanlıkta kaynatmalı 🙈
birtutamsac marbling10 tarifeyi bilmiyorum ama genelde makineleri gece çalıştırıyorm bilerek değil aslında o saate denk geliyo elektrik bu ay sanırım 130 gelmiş :) fırında gece çalıştı bu ay onu fark ettim hep kızım uyuduktan sonra bi şeyler yaptım. Kullanmaya bağlı birazda gereksiz yere lamba açık tutmuyorum çoğu arkadaşım mutfağı holü açık bırakıyo
Deletedmom636262 Rizeli53 10 dan sonra oğlum uyuyor ve ne ben kimseyi rahatsız etmek isterim nede kimse beni malesef çamaşır makinesi sesi üst katımdan çok geliyor tasarruf ama yapamıyorum malesef
Gizem_ar Kurutma mak camaşır bulaşık mutlaka gece açıyorum evlendiğimden beri ütüyü de genelde gece yaparım çaycım yok ketıl kullanmıyorum cok nadir, robot süpürge var 180 geliyor yeni zamlarla bence etkisi var zamdan önce 100 geliyodu
TosbikAnnesiiiii Rizeli53 okadr çok gelmiş ki fatura şoktayız ne yaptıkta bu kadar geldi bakalım bu ayda gecedn sonra başlicaz bulaşık çamaşıra ne değişecek
BuzluKahve Rizeli53 Bunu bu ara her yerde görüyorum ama yanlış yönlendirme. Akıllı saatlerde bizzat dilekçe ile gidip bu üç zamanlı tarifeye başvurmuş olmak gerekiyor. değilse her saat aynı.
Rizeli53 BuzluKahve benim faturam 3 tarife olduğu için sıkıntı yok T1 T2 T3 BENİM FATURAM 3 ÜDE AYRI FİYAT
BuzluKahve Rizeli53 evet tarife bu seçilmişse eğer geçerli. Ama değilse bir şey fakretmiyor yani bosuma 10 olsun diye beklemeye gerek yok