Arkadaşlar size bişi sormak istiyorum benim oğlum 32 aylık yani 2.5 yaşında maalesef emzirememiştim mamayla beslendi tam iki yaşında inek sütüne geçtik yAni nerdeyse 7aydır bek sütü içiyor ama aynı zamanda da Allah’a şükür çpk güzel yemek yiyor sıkıntımız yok benim sıkıntım şu geceleri yatarken illa biberonda süt içecek damağı bozar diye korkuyorum babası da sütü bıraktıramadın dedi burnumda getirdi 😤 nasıl bıraktırabilirim biberon yok artık diyorum nasıl ağlıyor bi görseniz 😓ne olur yardımcı olun bana ne yapmalıyım biberonu bırakması için