Merhaba eşim 6 gün önce pozitif çıktı. Ardından bende hasta oldum bugün testim pozitif çıktı. Bebeğim var 8 aylık emzirirken ve evde sürekli maske taktık ama bebeğimiz bugün ateşlendi. Ateşi 37.5-38.5 arasında gidip geliyor. Doktor dönüşümlü dolven ve calpol ver dedi 4 saat ara ile. Çok korkuyorum bebeğime bişey olur diye bebeği korona atlatan oldu mu