Senem_28 Damla510 aptamil 3 kullanıyoruz 170 ₺ ye 1 kg alıyoruz ama zam gelecek dedi toptancıdan alıyorum
Meleklianne Oznurleylo eczaneden aldım mecbur e bebek cok uzak. Ama oda kabız yaptı zatn bıraktık onu
Minikkuzum1999 Damla510 valla hiç farkı yok doğduğundan beri veriyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım kızım şuan 14 aylık halen içiyor
EsilaGizem benkullanici07 benim kızımda Bebelac kullaniyor kabızlık yapıyor sürekli yağ katıyorum mamanın içine yada kayısı kaynatıp azıcık iciriyorum kaç güne bib yapıyor kakasini
benkullanici07 EsilaGizem ben yarindan itibaren degistiricem kabiz ola ola cocugumun poposunda çatlak olustu yazik kanli kaka yapti kac kere paraysa para feda olsun mahvoldu aylardie
EsilaGizem benkullanici07 bizim o şekilde olmadı hiç kakasını çok aşırı katı yapmıyor taş gibi felan sadece yeşil ve biraz çok az katı yapıyor anne sütü de içiyor o yüzden galiba
Bugram_5 Damla510 canım bizde sma 3 kullanıyor Migros’ta indirime giriyor 130 TL 800 gr ben hep ordan alıyorum önceden interneten söylüyorduk ucuz diye valla Migros daha ucuz oluyor 🤷♀️