Bebeğim inek sütü besin alerjisi çıktığı için diyete girdim ama bebeğim vucudunda çok fazla yara olduğu için stres yaptım sanırım biraz sütüm azaldı doktorumuz mamayı verdi ama bebeğim içmiyor tadı çok kötü ve kokusu bebeği böyle olup alıştıran var mı içine dut pekmezi döktüm içine ama yine içmedi 😥