Asenaeylul al bende de o kadar o ağlıyor ben ağlıyorum destek çıkanımda yok kendi annem çalışıyor kaynanam sadece laf sokmakla meşgul başka hiç bir şeye yaramıyor eşimde sadece akşamları ilgilenebiliyor çalıştığı için ama geçicek inşallah be bu günlerde 😂