SevgiBediir diş yüksek ve inatçı ateş yapmaz..( bu arada artık 38 ve üstü ateş sayılıyormuş dr ymuz öyle söyledi🤷🏻♀️)burun akıntısı, geniz akıntısı,burun tıkanıklığı bunların hiç birini yapmaz..siz bu gece takipte kalıp ateş devam ederse bir dr a götürün derim..anlattığınıza göre bebeğiniz hasta gibi çünkü