Kızıma bişeyler oldu 7,5 aylık 3 gündür böyle artık korkamaya başladım yastığa kafasına koyduğu an aşırı aşırı ağlıyor ve yarım saate bir ağlayarak uyanıyo kızlar bu dişmi başka bişeymi sürekli kucak istiyo normal de hiç böyle değildi ya valla stresten kendimi tokatlıycam ateş yok ishal yok sadece 2 gündür kakasını yapmadi sizce neden olabiid