Kızlar oğlum 4 aylık burda anlatılanlardanda cok korkuyordum bu ataktan. bu atak belasına girdiğinden beri her akşam uykusu olduğu halde cok ağlıuor. Bende başta sabrediyorum ama az öncr cok bağırdım ona. Nefessiz kalana kadar ağladı. Ben bağırınca. Sesi kısıldı. Perişan oldum. Hıckıra hıckıra ağladım. Cok üzgünüm. Cok özür diledim bebeğimden. İstediğinizi söyleyin haklsınız.😞😞😞😞 Kendimi hiç affetmicem. Resmen psikolojmi bozdu bu atak benim. Ne zaman bitecek allah aşkına bi söyleyin artıkyaa