Mmrryy İyi akşamlar hanımlar, en uygununu al diyen de var kullanışlı bişey al diyen de. 1000 lira civarı olanlar çok kullanışlı gözüküyolar ama çok pahalı, siz ne kullanıyosunuz
Abf Mmrryy a 101 den pilsan aldım, 6. Aydan beri kullanıyoruz, beklentiniz ne bilmiyorum ama biz memnunuz
mavipinokyo Mmrryy kanz eco fix aldik hem markasi kaliteli hemde cok guzel iş goruyor ve cok uygunn 265 ti ben aldigimda
Deletedmom27337 Mmrryy baby care flex lüx kullanıyorum çok memnunum. Kenarlardan sarkamıyor en önemlisi. Komşumun kızı diğer beyaz olanlarda sarkarker düştü mesela.
defneninannesiii2 Mmrryy kiwi koala aldım indirimden 579 liraya almıştım 2 ay önce şuan 1000 lira olmuştur herhalde
Mmrryy Abf ben de o veya benzer alırım çok para vermeye gerek yok diyodum da kademeli olanlr falan var onlar da gözüm kaldı 😅
Merveensarelisa Mmrryy e bebekten aldım yeni indirimdeydi Very important baby üç aylık daha bebeğim kullanmadık ama sağlam bsy gibi çok beğendim 130 TL
gulenadam Mmrryy joie marka 1800 liralık olanı kullanıyorum 1300 e aldık indirimden çok memnunum arkası yatıyor boyu asansörlü ön masası öne arkaya gidiyor ön tekerleği var. Minderi yıkanabilir çok memnunum
Merve Mmrryy evde joie kullanıyoruz annemlerde a101den aldığımızı. İnanın a101den aldığımız mama sandalyesi çok daha kullanışlı 🙈 joie olanda çok çok güzel ama o kadar para vermeye değer miydi bilmiyorum 🤷♀️
Zebe Ben mama sandalyesinin işlevsel kademeli yatmalı olanlarına karşıyım. Yemek yerken bebek dik durmalı rahat olmalı ve temizliği kolay olmalı bence. İkea antilop kullanıyorum çok memnunum. Gerektiğinde balkona çıkarıp foşur foşur bile yıkıyorum. Pikniğe giderken misafirliğe giderken ayaklarını çıkarıp rahatlıkla taşıyorum. Mis gibi
Mmrryy Zebe işte yemek harici diğer zamanlarda da kullanabilsin diye öyle alıyolar sanırım. Her işe yarar gibi duruyorlar ama emin olamadım tabi
Kusannesi Mmrryy ben baby plus gurme modelini almıştım krem renk deri olan çok memnunum ayaga kalkıp zıplardı bir kez bile düşmedi
watermelonlove Mmrryy joie mimzy kullanıyorum memnunum 1378 aldım indirimden şimdi 1800 olmuş e bebekte alacaksan e bebekte Şubat indirimi var joie ürünleri hangi güne denk geliyor kataloğundan bak %28 indirim var
-Gizem- Mmrryy ikea antilop kullanıyordum 4aydır emanetti geri verdim aynı model başka marka aldım trendyoldan daha uyguna. Oturma yeri de daha geniş. Demir ayaklı aldım sallanmıyor memnun kaldım. Bir ayakta sıkıntı vardı hemen irtbata geçip yardımcı oldular İnstagram sayfamızda trendyoldan daha uygun dedi. Düşünürseniz yollarım.
Esraaltayyyyy Mmrryy bende joie mimzy var tekerlekli aşağı inip kalkıyor arkaya yatışı var ayarlanabilir ayak kademesi var ayakları açılıp kapanıyor güzel kullanışlı ama çok ağır bir mama sandalyesi ve açıkken fazla yer kaplıyor
gulenadam Mmrryy baby plus mama mia süperdi ama mavi rengini bulamadık joie aldık ama bu da çok güzel