Gralice ben spinal sezaryen oldum, ama dediğiniz bel ağrısı vesaire bende olmadı. Sizin de üstünden baya zaman geçmiş şimdiye geçmesi lazımdı diye düşünüyorum. Ama bazı tanıdıklarım sezaryenden sonra bel ağrısı kaldı diyorlar, kaç yıl geçmiş hala beş ağrısı çekiyorlar. Sizin de acil olmuş, ameliyat öncesi açlık süresi çok önemli. Açlık olmamıştır muhtemelen o yüzden ağrı kalmış olabilir mi acaba?