67esra96 Bebeğim covid boğaz enfeksiyonuda var ne ilaç içiyor be beni emiyor sürekli ağlıyor su içmesi lazım onuda içmiyor her yolu denedim ama sizin önerebileceğiniz bişey var mı
Mualdu06 67esra96 ay canım çok geçmiş olsun valla bizde aynıyız 6.gün yemek yemio beni de emmio allahtan mama içio biraz iki kişiyle Bi kaşık şurup zor içirioz Allah yardımcımız olsun
Bhrmcnr16 Merhaba iştahsız huzursuz oluyorlar korkma ilaçları şırınga ile ağzına sıkıp emziğini veriyordum anlamıyordu mama ile beslendiğimiz için arada hem meme ile uyku sersemi veriyordum
67esra96 Bhrmcnr16 bizde şırınga ile veriyoruz ama geri itiyor biberon emzik filan hiç kabul etmiyor ağzını sımsıkı kapatıyor napıcağımızı şaştık kaç gündür boğazları acıdığı için mi böyle yapıyor bilmiyorum ama çaresiz kaldık iyice 🥺