Aleynaa1 şu an 3 aylığız. Bize doktor probiyotik de yazdı belki onun da etkisi var. Yüzünde döküntü oluşuyordu o geçti. Kakadaki mukus ve koku hala devam ediyor ama huzursuz değil. Yumurta, süt ürünleri, kuruyemiş, bezelye ve balık tüketmiyorum. Pazartesi de alerji doktoruna randevumuz var. Muhtemelen alerji kesinleşecek.