Arkadaşlar bir heves aldım bu şuruptan içeriğinde sadece bitkisel yağlar ve karbonat var sanıyordum. Fakat içerik sırf koruyucu dolu. Sitrik asitten tutun sodyum benzonat, potasyum sorbat vs… Bunlar bebeğe zararlı değil mi? Niye bu kadar çok koruyucu koyup üzerine bitkisel yazarlar ki. Tereddüt ettim kullanmaya. Önceden damlası vardı simetikon içeriyor ama koruyucu yoktu ona mı devam etsem. Kullanıp dokunan oldu mu aranızda kabızlık vs… yardım bekliyorum sizlerden