1Ana2Evlat Kızlar doğum yapalı 1 sene oldu ama hala adet düzensizliği var bazen önce oluyorum bazen 2,3 gün gecikiyor
Rizeli53 1Ana2Evlat 32 güne kadar olmamak normal sayılır… 2 3 gün gecikme bi sorun teşkil etmez aynı zamanda erken olmakta iyidir