Merhaba hanımlar 1,5 aylık bir bebeğim var doğdugu haftadan beri anne sütü mama şeklinde gidiyoruz sütüm yetersiz oldugu için, birkaç gündür boyun kafa ve yanak kısmında kırmızı sivilce tarzı biseyler cıktı ve sanırım kakasında da mukus var, bana bir yol gösterin bu mama alerjisi midir? İki gündür fıstık yiyorum süt yaptıgı için, anne sütü yoluyla bebeğe alerji yapabilir mi? Alerji maması doktor tarafından mı öneriliyor yardımcı olur musunuz😒