kbtmz Merhaba hanımlar karantinamızın 7.günü bugun gidip test vermeyi düşünüyor eşim,pozitif çıkarsa karantina devam edicek mi bilgisi olan var mı ?
Gzmbzks kbtmz 14.gun gidip test yaptirdim pozitif cikti karantina kaldırıldı. Sure dolunca pozitifte çıksan karantina bitiyor canım
Yagmuurr kbtmz Tekrar mı yapmanız istendi beni arayan sağlık görevlisi test yapmana gerek yok dedi benimde yarın bitecekte
kbtmz Yagmuurr yok canım kimse aramadı test yaptırın diye eşim halen daha evin içinde maskeyle geziyorda ondan dokayı test yaptırsın emin olduktan sonra maskesini çıkarır diye düşündük
Birkizbiroglan kbtmz ben sağlık ocağına gittiğim zaman bir hanfendin gelip hala halsiz olduğunu test yapsam devam eder mi diye merak edip geldim demişti, Dr bulaşıcı değilsin karantinan bitti pozitif çıksan bile karantina yok demisti ama tabi tam bilmiyorum
Babykus kbtmz evet covid olduğumda doktorum yapacak bir şey yok doğumu yapmakla mükellefiz demişti zaten. Sonra doğum için gidip yatış yaptım 11. günde pcr yapıldı ve yine pozitif çıktı.
gizemozdemir90 kbtmz benim bugun 8.gunum karantinam bitti, dun test yaptirdim pozitif cikti ama karantinam sistemde de bitti uzamadi
2maviboncuk kbtmz Evet devam ediyor eltimin 2hafta üst üste pozitif çıktı karatinasi yenilendi tekrar
2maviboncuk kbtmz Evet canım 14gun 7gun bittikten sonra test verdi pozitif çıktı tekrar Bi 7gun daha karantina verdiler bence testi söyledikleri günde değilde bir iki gu geç verirseniz negatif çıkar.