Bebeğim 3150 gram doğdu ödem gdince 2900e düştü.
Bugün iki ay kontrolümüz vardı ve 4440 gram olduğunu öğrendik. Mama vermem gerekiyor ama mümkün değil mama içiremiyorum. Çığlık çığlığa ağlıyor. Sütüm yeterli değil bu yüzden uyuyana kadar bütün gün emiyor hiç iki saatte bir emziremedim yani çünkü sürekli memede buna rağmen az kilo alıyor. Doyduğundan emin olsam bnde rahat edcem ama yok ne kaşıkla ne şırıngayla ne biberonla veremedim mama. Bi hafta önceye kadar veriyordum kovit olduktan sonra bıraktı hiç içirenedim. Var mı bi tavsiyesi olan kilosu gerçekten az mı, mamayı içirecek bi yöntem var mı ya da gerçekten mama vermesem bu kiloda sıkıntı olur mu :/