Kizim 2.5 yasinda krese basladik basladigimiz 3.gun atesi cikti ibrumin zero,umca veriyorum..
gunduz hicbir seyi yok
gece yeniden cikiyor.nezle gibiydi fakat sonra kök üst disi ciktigini farkettim ozellikle kafasi yaniyordu :( 5.gun bugun surekli atesi yok gunduz hicbir seyi yok ama sabaha karsi bir bakiyoruz atesi cikmis hicbir diste ates bilmedigim icin soruyorum boyle durum yasayan var mi?
Burun akintiai oksuruk devam ediyor gece uykuda atesi yukseliyor 37.7lere..