nelmali Mmrryy 4 buçuk itibariyle destekliye baslamamizi önermişti doktorumuz biz başladık arada yuvarlanması disinda gayet iyi gidiyor 😅
Mmrryy nelmali ben de kucağımda bitek öyle tutuyorum yastıklarla destekli oturtmuyodum ona da başlıycam artık. Benimki daha yuvarlanamıyor 😃
cekoslavakporseleni Arendenizinannesi 7 aylık olmasına bikaç gün kalmıştı. 9 aya kadar normal ama bu süre içinde elbet oturur.
Hamza5353 Benim kızımda 3 ay 24 günlük sürekli yatırınca kendini kaldırmak istiyor . Erken mi oturtmak icin
Yoruldum 3.5 ayda başlayın demişti doktor başladık 3 gün sonra 6 aylık sağa sola öne arkaya yığılıyor. Doktor kilodan diyor çok takılmıyorum sağlıklı olsun da bir ömür oturacak zaten mantığındaki bu yönde
unkurabiyesii Mmrryy hayır canım oturtabilirsin biz 3bucukken başlamıştık doktor yavaştan başlayabilirsin demişti . Eğer istekliyse başlasın ki erkenden desteksiz oturabilsin 😊
Zlm Mmrryy kucaginizda az az oturtun ilk baslarda çok dik sekilde değil tabi biraz daha uzanır gibi olsun yavaşça dilestirirsinjz
Tarana Arendenizinannesi Benim oglum 9cu ayinin son gunu oturdu.Rusyada 1yasa kadar bebegin oturmamasi normal deniyor Ben de cook korkmusdum ama gerek yokmus.Su qn 2,5yasinda .Normal cocuk)Benim oglumun kafasi azcik buyukdu o zamanlar genetikdi) oyle kafasi buyuk bebekler kafasi agir oldugu icin oturunca zorlana bilirmis.
Tarana Oturmasini desteklemek.icin ikeanin mama sandalyesini kullanin.Cok yardimci oluyor.Burada doktorlar asla ama asla bebegi oturtmayin diyorlar ne zaman isterse kendusi oturur.emeklemesini destekliyorlar emekleyince zaten oturacak kendisi diyorlar
Sare35_ Mmrryy hayır hiçbir sakınca yok hatta 3 buçuk aylıktan sonra yavaş yavaş gün içinde 5-10 dk aralıklı oturtmaya baslanilaniliyor doktorlar bu şekilde söylüyor ben bu yüzden çok az dk kar ile başladım 5 buçuk 6 aylık da da bu yüzden desteksiz oturabildi :)