ceylintav meraba hanımlar 40’ım çıktıktan sonra iki kez adet gördüm fakat bu ay tam bir hafta gecikti test olmaya korkuyorum hamile kalmak da istemiyorum (öyle bi durum da yok korunuyoruz ama) sizce hamile miyim
Mert_Cemre ceylintav gecikme olması normal ama tabi bi test yapın bir hafta geçmiş kaza olmuş olabilir
Mert_Cemre ceylintav sizi korkutmak istemem ama ben ikinci hamileliğimi böyle öğrenmiştim kesinlikle ihtimal vermiyordum üç tane test yaptım üçüde pozitifti korunmamıza rağmen olmuştu yani ondan dedim test yapın diye