karansmum ben kızım 8 aylıkken işe başladım. O zamandan beri bakıcımız var. Şimdi 3 yaşında kızım. Henüz başlayacak kreşe. Aslında planım 2 yaşından sonra yarım gün bir kreşe gitmesiydi, ama korona, ikinci beneğin gelişi, o süreçte kısa bir süre yurt dışına gidip gelmemiz derken başlatamadım. Şimdi de tekrar işe başlayacağım için ve artık eve sığamadığı için kreşe göndermek şart oldu. Ama ben en azından 2 yaşına kadar imkanınız varsa ve güveneceğiniz birisini bulabilirseniz bakıcı tutmanızı öneririm. Çünkü henüz daha birebir özbakıma ihtiyacı var.
bizim bakıcımız yatılı. 2,5 senedir bizmle. Bir aksilik olmazsa 1,5 sene daha bizimle kalır küçük de 2 yaşına gelene kadar. Bakıco olayı zor. Bende 3-4 ay aradım, ve işe başlamadan 20 gün önce bulabildim. 20 gün evde beraberdik. Tabii hemen güvenemedim. Evde heryere kamera koyduk, Sadece bakıcının odasında ve yatak odasında yoktu ve kamera olmayan yere bebekle girmemesini söyledik. Kendisi de bu konuda bize hiç alınganlık yapmadı. İlk başlarda sürekli kameradan bakıyordum ama zamanla azaldı, güvendikçe tanıdıkça daha rahatlıyorsunuz. Önemli olan çocuğunuzu sevecek, iyi niyetli biri olması. Ama ne olursa olsun evde kamera şart bence. En azından güvenene kadar.