Hanımlar doğum yapalı 2 ay 3 gün oldu adet oldum yeni. 3 ’cü gün deyim bugün aşırı derecede çok geliyor normalmi sizce hiç böyle olmazdım normalde, 3. Cü gün kesilmeye başlardı sizce dr gitmeli miyim. Sizlerin nasıl oldu doğum dan sonraki adetlerinizzz🤔