Kızla 10 günlük bebeğim doğduktan sonra kuveze alindi sarılık ve enfeksyondan 7 gün başında durdum ordada emiyordu azar azar ordada burdada aynı 2 saate bir 15 dk emiyor bazende 20 dk sonra bidaha almıyor gözü felan açık oluyor etrafa bakıyor gazida çok güzel çıkıyor acaba doyuyormu doktora gittim dün kilosu iyi dedi ama öyle yarım saat 40 dk emmiyor 2 saati gecmesindiye bazen zorla uyandiriyoruz geceleri sütumde iyi acaba neden az emiyor