Benim oğlum prematüre bir bebek 1 ay küvezde kaldı biberonla beslendi 1 ay sonra çıkacağı gün aradılar gittik odaya çıktık 1 günde odada beraber kaldık ememedi beni oğlum çok uğraştık hemşire geldi göğüs ucun çok küçük tutamaz bekleme hiç dedi biberonla fena şekilde emiyor uç al dedi eşim gitti eczaneden aldı gene çok güzel emdi ama şu an 2 aylık olduk takmak istemiyorum hala uçla emiyor deniyorum tutmaya çalışıyor arada tutuyor ama çok ağlayıp bırakıyor yaşayan oldumu hiç biberona alıştıgımı için mi tutamıyor şu an küçük degil aslında ucumda baya çıktı ama reddediyor ne yapmam lazım bilemiyorum sürekli kaynanamda sıkıştırıyor böyle emmek mi olur plastıgı emiyor bıraktır artık diyip duruyor tepemde sütün kesilir dedi damaklaması lazım diyor tedirgin olmaya başladım nasıl çıkıcam bu durumdan