Kızlar kızıma çorba yaptım kapya biber koydum tatlı normalde ama çorbamı acı yaptı sanırım acı çıktı anlamadım bende ne yapsam çorbam tatlı olur lütfen acil yorum yazarsanız kızıma yetiştireyim hemen baştan mı yapayım atışmadık verdim emzirdim ama çorbada vermem lazım