Nisan12 Eses92 bende sarı mercimekten yaptım sorun olmadı severek yedi haftanın bir iki günü yaparım artık çok teşekkür ederiz 🙂🙏
Bulutirem Nisan12 9 aylık oldu daha yeni verdim bende gaz sıkıştırmadi hiç öyle alttan pırt pırt saldı bı kase dolusuda içti maşallah
Nisan12 Bulutirem Maşallah sübhanallah 🙏 bizde dün yedik raaht uyuduuu gece sorun olmadı şükür bundan sonra veririm teşekkür ederiz 🙏🙂
sarmaliklahana Nisan12 Ben 4 aylık kızıma veriyorum bişey olmadı 🤭 bende gaz yapar diye korktum ama süzme yapıyorum kevgirden geciriyorum 5-6 kaşık (bebek kasıgı) veriyorum tadını bilsin diye
EsZe Nisan12 gaz yapacak şeyleri öğle saatlerinde vermeye çalışın. Gece rahatsız etmez. Sorun olmaz. Çok besleyici mutlaka verin ☺️