Deletedmom636262 Kızlar kalıbım döküm her zaman yaptığım gibi yaparım hep çıkardı yağladımda kek çıkmıyor nasıl cıkarıcam parçalanmadan 🤷♀️ Yardım edin
Banu43 Deletedmom636262 yagladiktan snra un serptinizmi kalibin icine öyle kolay cikiyor yada bicakla yanlarina bakin ben oyle yapiyorm
aylizinannesiii Deletedmom636262 benimde bi kere öyle olmuştu içerde misafirler vardı ağlamamak için kendimi zor tutmuştum 🥺
ErkekkAnnesii Deletedmom636262 dün gördüm bende instegramda dolaşırken tencerenin içine su koyun sıcak su keki üstüne koyun ama ıslanmasın kek üstünde duracak şekilde içine girmesin bekleyin sonra çıkar inşallah
Banu43 Deletedmom636262 bazen oyle oluyor bnmki dagilmsti unladim hemrn cikti istersenz biraz ilk sicagi gitsin bekletn islak bez üstünde
UraSsmom Deletedmom636262 Ben alacağım tabağı üstüne kapatıyorum nemleniyo biraz sonra çıkarıyorum. Eskiden çıkmazdı ama yapışır kalırdı az önce tencerede yaptım o bile çıktı ya yağlamayı unutmuş olabilir misin
Deletedmom636262 UraSsmom yağladım normalde hemen çıkardı anlamadım niye 🤷♀️😣 bundan sonra öyle yapayım
TalentedMom Deletedmom636262 ben iyice yağlayıp unluyorum yine yapışıyor o yüzden hiç sevmiyorum döküm kalıbı i
Irmakefe Deletedmom636262 Tatlim fırından cikaririr çıkarmaz ters cevirseydin bı sure sonra kendiliğinden dusuyo eğer cikmiyosa parçalama bıçakla yanlarını çıkarmaya calis