YagmurBilek Kizlarrrrrrr türk kahvesi Öner i si olan varmı ben Abdullah efendi alıyordum acı geliyor taze cektiriyorum. Acı geliyor başka marka deneyip lezzetli olan varmı acaba memnun kaldığınız 🥰
Alvindmrkl Prensesannesi38 geçen A101 den aldım hiç güzel değildi topak topak kokmuyordu Bİle bayat mıydı ki acaba 🧐🤨
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi YagmurBilek Mehmet efendi alıyoruz hep 😁 , bı ara Nescafe sütlü köpüklü güzel oluyordu yumuşak gibi geliyor içimi
RasayiAA Benimde bir sorum var yeri gelmişken sorayım. Türk kahvesinin tarihi geçer mi. 2 3 ay oluyor alalı açık paketli şekilde dolapta bekliyor.
PortakalliKahve YagmurBilek tuğba kuruyemiş in kahvesi ve yunan kahvesi.orta kavrulmuş arabica çekirdeği çok seviyorum
nneslihan YagmurBilek kahve dünyasının kahvesini alıyoruz, ondan öncede eminönünden mehmet efendinin kahvesini alıyorduk ama tadı eskisi gibi değildi yada damak tadım değişti bilemiyürüm