SeninAnnenBirMelektiYavrm 4 gün çektim. parol vermidon işe yaramadı apranaxla rahat ettim. gece kalkıp ağlıyodum öyle bir ağrı 😥
benimde dişim çok kanar normalde, bu doktor şöyle anlattı; ilk tamponu çıkardıktan sonra hiçbir şey koymıycaksın, ağzını çalkalamayacaksın ve dilinle oynamayacaksın. kan geldikçe yut çalkalama ki pıhtı oluşsun kanama dursun. sabaha kadar sızıntı şeklinde kanadı. normalde diş çektirdiğimde iki gece ağzım kan dolardı 😬