Ogretmen_anneeee Bebeğimin ateşi hep 36.3 gelir . Kafası çok sıcak diye ölçtüm 37 geldi . Ama huzursuzluk falan yok bebegim gayet normal . Kafası sıcacık vücudu falan … ne yapmam lazım bebegim 2 ay 4 günlük
Kevseryldz Ogretmen_anneeee oda ısısını düşürün ateşi yok zaten ince giydirip ılık mendiller elini yüzünü silebilirsiniz
Ogretmen_anneeee Birkucukkelebek koltuk altından da 37.3 çıkıyor ama sonra kendiliğinden azaldı galiba anlamıyorum hasta mı değil mi 😔
Cocuklarimm12344 SeninAnnenBirMelektiYavrm merhaba benım bebeğimde 3 aylık koltuk altından 37.5 tu bugn nedendr acaba
SeninAnnenBirMelektiYavrm Cocuklarimm12344 cnm takipte kal düşmezse 38 i geçerse ateş düşürücü verebilirsin