Hanımlar merhaba. Bebeğime aldığım iki tane uyku tulumunu satıyorum. Biri LC Waikiki hiç giymedi -evimizin sıcaklığına uygun değilmiş bilmeden aldım- 2.7 tog. diğeri E-bebek 1.7 tog bunun da sıcaklığını ayarlayamadım en son battaniye candır dedim bıraktım peşini😅. 5-6 kere falan giydi sanırım geçen hafta aldım. Fotoğraflarını bırakıyorum. 3-6 ay bedenleri.